Top service-setup til høsten

Flemming Madsen fra DMC A/S følger reservedelslagerets status tæt frem mod høstsæsonen.

AGCO vil levere en god markedets service. Det omfatter også høstmaskiner – og med strategisk placerede SSD-reservedelslagre, Harvest Promise konceptet og særlige serviceaftaler, står de danske kunder godt rustet mod nedetid under årets høst.

F.eks. hos DMC A/S, der er en af Danmarks største AGCO forhandlere, og med fire afdelinger, fra Toftlund i Syd til Rimmerhus i nord, dækker de et bredt område af det midtjyske. Ud over de to nævnte forretninger, har DMC også afdelinger i Jelling og Odder. De skal derfor være standby til at servicere en relativt stor kundebase med både Fendt og Massey Ferguson maskiner.

”Vores ambition er at sikre vores kunder en effektiv og driftssikker maskinpark og i særdeleshed når det store markarbejde skal finde sted. Hos personalet er de ganske trygge ved at gå høsten i møde. Mange af vores montører og reservedelsfolk har 10-20-30 års erfaring og stor viden om høstmaskiner. Det er afgørende at have et højt niveau af ekspertise for at tage den rigtige beslutning til hvordan et nedbrud skal håndteres og hurtig adgang til relevante reservedele, for at kunden så hurtigt som muligt kan komme videre med høstarbejdet, undgå unødig nedetid og sikre, at maskinen igen kører fuldt driftssikkert. Derfor er vores strategisk placerede SSD lager en stor fordel for en kunde med maskinnedbrud”, forklarer Flemming Madsen, Eftermarkedschef hos DMC A/S.

Vagtordninger og udvidet lager-sortiment

Flere AGCO-forhandlere har vagtordning 24/7, så kunderne altid kan få kontakt, hjælp og support. Med en flåde af servicevogne, fuldt udrustede med de nyeste analyseværktøjer og et udvalg af reservedele, kan AGCO’s serviceteknikere hurtigt komme ud og hjælpe kunderne.

”Vi har fyldt vores lagre op, så vi er klar med reservedele og AGCO har et fremskudt lager (SSD) af store, ikke transportvenlige dele til Massey Ferguson høstmaskiner i vores afdeling i Jelling”, nævner Flemming Madsen og afslutter: ”Hos AGCO’s forhandlere og serviceværksteder står vi stærkt, til at kunne supportere kunderne og vil gerne ønske alle en god høst, og vi hos DMC vil garantere, at vi gør vores bedste for at det bliver det”.

Harvest Promise, Fendt Care og MF Care – koncepter for sikret produktivitet

”Udover dedikerede og veluddannede folk hos vores mange forhandlere, tilbyder vi AGCO Harvest Promise, hvor AGCO dækker omkostningerne til en

Lasse Rask, Aftersales Manager, AGCO Danmark.

lejemaskine, hvis ikke vi kan levere en kritisk reservedel inden for 24 timer. Hvis en f.eks. en mejetærsker, der opfylder kriterierne, står stille på grund af manglende levering af vigtige reservedele og stumperne ikke leveres inden for 24 timer, kompenseres kunden, hvis det bliver nødvendig at leje en erstatningsmaskine for at kunne fortsætte høstarbejdet”, forklarer Lasse Rask, Aftersales Manager hos AGCO Danmark.

 

MF Care og Fendt Care er servicekoncepter, der indebærer en række omkostningsbesparende, udvidede servicepakker, herunder eftersyn og reklamationsret. Det enkelte tilbud er skræddersyet efter kundens behov på baggrund af det ønskede antal år, antal timer, maskinspecifikation og graden af dækning.

”Vores Care aftaler og services sikrer, at hver enkelt maskines driftstime er en succes, og giver kunderne frihed til at fokusere på det vigtigste, nemlig at drive landbrug. Det giver kunden tryghed og vores forhandleres arbejde bliver hurtigere og minimerer fejl på det arbejde vi løbende skal udføre. Det hele handler jo om, at vi hurtigst muligt kan bidrage til at få maskinen ud at køre igen”, afslutter Lasse Rask.

- ANNONCE-
KILDEAGCO Danmark A/S
Tidligere artikelRapport frifinder godkendte pesticider – ministerudtalelser vækker vrede og frustration!
Næste artikelNy knivtromle fra Mandam

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her